محتکران با نظام و انقلاب مقابله می کنند

حجت الاسلام لیوانی گفت: محتکران با احتکار کالاهای اساسی با نظام و انقلاب مقابله می کنند و باعث می شوند که مردم نسبت به مسئولان نظام بدگمان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«قاسم لیوانی» ظهر امروز (جمعه ۱۷ بهمن) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: باید بیندیشیم که چرا هر چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله بیشتری گرفتیم برخی از ارزش های اخلاقی در جامعه کمتر شده است.

 

امام جمعه موقت گرگان  ادامه داد: در دهه نخست انقلاب همه ملت انقلابی هرچه در اختیار داشتند در طبق اخلاص می گذاشتند و به جبهه های جنگ اهدا می کردند ولی امروز برخی از افراد احتکار می کنند تا کالای خود را در دوران کمبود گران تر بفروشند و کار را به جایی برسانند که ملت بگویند که اشتباه کردیم انقلاب کردیم.

 

حجت الاسلام لیوانی افزود: یک روز کمبود مرغ، یک روز تخم مرغ و روز دیگر گوشت گران می شود و آیا این تولیدات در کشور نداریم؟، و می بینیم که انبارهای احتکار شده از اقلام مختلف کالا از  لاستیک ماشین، تخم مرغ، شکر و غیره که مورد نیاز جامعه است کشف می شود و چرا یک عده اینگونه رفتار می کنند و این افراد با احتکار کالا با انقلاب و نظام مقابله می کنند.

 

وی بابیان اینکه برای انقلاب ملت ما عزیزترین بستگان خود را در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی از دست دادند، متذکر شد: رسانه های ما پر از تهمت به مسئولان است و برای اینکه برخی سیاسیون رقیب خود را از میدان خارج کنند حاضر هستند که هر توهین و تخریبی داشته باشند.

 

امام جمعه موقت گرگان متذکر شد: صدا و سیما باید نسبت به مولفه های انقلاب و مطالبات خانواده شهدا بیشتر بپردازد و شاید مردم بیشتر به هزینه هایی که در این انقلاب دادیم فکر کنند و باعث شود افرادی که دست به احتکار بزنند شاید از خانواده شهدا خجالت بکشند.

 

کد خبر 1023798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha