سیلی های محکم انصارالله یمن آمریکا را وادار به خروج از این کشور کرده است

آیت الله عابدینی گفت: اگر امروز بایدن تصمیم به خروج از یمن گرفته به دلیل موشک بارانی است که از سوی انصارالله یمن به نیروهای آمریکایی وارد شده و این سیلی ها تجربه خوبی برای رئيس جمهور جدید آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۱۷ بهمن) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: همه باید تقوا را در زندگی مورد توجه قرار داده و آنچه خداوند متعال از ما انتظار دارد را انجام دهیم و اینگونه دل های ما زنده می شود.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: فضای نورانی مسجد و حضور در نماز جمعه ما را از غفلت ها دور می کند و موجب صفای باطن پیدا می شود.

 

وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: سه عامل در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار امدادهای غیبی خداوند متعال نقش داشت که این عوامل ایمان مردم، رهبری امام خمینی (ره) و وحدت و یکپارچگی بود و امروز هم این عوامل برای استمرار انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: امروز باید با ایمان و با محوریت رهبری، مراقب وحدت مسلمانان باشیم و هوشیار باشیم که مبادا کسی با عنوان حزب و جریان سیاسی دل های ما را از هم دور نکند.

 

وی تصریح کرد: فراهم شدن زمینه خروج آمریکا از منطقه و اینکه سوریه از زیر چکمه های ظالمانه آمریکا، داعش و ایادی استکبار نجات یافت، با امدادهای خداوند متعال محقق شد.

 

امام جمعه قزوین با اشاره اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا در خصوص خروج آمریکا از یمن بیان کرد: آمریکا در یمن چه کاری قرار بود انجام دهد که تاکنون انجام نداده است و البته در برابر این اقدامات هم سیلی ها محکمی از انصارالله یمن خورد و به ذلت کشیده شد و اگر امروز بایدن تصمیم به خروج از یمن گرفته به دلیل موشک بارانی است که از سوی انصارالله یمن به نیروهای آمریکایی وارد شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این سیلی ها تجربه خوبی برای بایدن رئيس جمهور جدید آمریکا است که بداند دیگر در یمن جایی برای ماندن ندارد بنابراین نباید فریب سخنان آمریکایی ها را خورد و دچار اشتباه شد.

 

آیت الله عابدینی در ادامه با اشاره به ۲۲ بهمن گفت: در آستانه ۲۲ بهمن قرار داریم و امیدواریم ملت غیور و انقلابی ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین مدل بزرگداشت را داشته باشند و بتوانیم وظیفه و دین خود را در حفظ شعائر دینی به جای آوریم.

 

وی با تقدیر از برگزاری برنامه های دهه فجر یادآور شد: با وجود محدودیت ها، برنامه های خوبی در این ایام در حال برگزاری است و از مردم و مسئولان تشکر می کنیم البته همه وظیفه داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا به روزهایی برنگردیم که این بیماری روند صعودی را داشت.

 

کد خبر 1023853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha