برخورد جدی و قانونی با معترضان به انفال عمومی

حجت الاسلام حافظ نیا به سفر رییس قوه قضاییه به استان گیلان اشاره کرد و گفت: با متعرضان به اموال و انفال عمومی با جدیت و قانونی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان که در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی نقش تاثیرگذاری دارد و این از برکات انقلاب است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه بازگشت آمریکا به برجام، مشروط به رفع تحریم های ظالمانه است،افزود: بازگشت به برجام در غیر این صورت معنایی ندارد.

 

وی بر توجه بیشتر شهرداری ها به مدیریت شهری و رفع مشکلات شهروندان تاکید کرد و گفت: مشارکت شهروندان در زیباسازی محلات نیز ضروری است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا، داشتن آب سالم و پایدار را حق روستاییان دانست و خاطرنشان کرد: مسئولین ذیربط به این مسئله توجه ویژه داشته و مشکل آب روستاییان را برطرف کنند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه ترافیک کامیون ها در بلوار سفیر امید و کمربندی شهر مشکلاتی را برای شهروندان به همراه داشته است، افزود: مسئولان مربوطه با ساخت تیرپارک برای رفع این مشکل اقدام کنند.

 

وی با تاکید بر برخورد و نظارت جدی با فعالیت قلیان سراها در شرایط شیوع کرونا و کوهنوردی مختلط برخی افراد، افزود: متولیان این امور با متخلفان بهداشتی و مصادیق ناهنجاری های اخلاقی برخورد کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به سفر رییس قوه قضاییه به استان گیلان اشاره کرد و گفت: با متعرضان به اموال و انفال عمومی با جدیت و قانونی برخورد شود.

 

کد خبر 1023855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha