باران و برف مهمان  چهارمحال و بختیاری می شود

چراغپور با بیان اینکه سامانه بارشی جدید از صبح امروز فعالیت بارشی خود را آغاز می کند، افزود: این سامانه تا اواخر روز یکشنبه در استان باقی می ماند.

«مهران چراغپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سامانه بارشی جدید همراه با بارش باران و برف اکثر نقاط چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد.

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه سامانه بارشی جدید از صبح امروز فعالیت بارشی خود را آغاز می کند، افزود: این سامانه تا اواخر روز یکشنبه در استان باقی می ماند.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی جدید در شهرستان های استان متفاوت بوده و شدت بارش ها برای مناطق غربی و جنوبی استان است، اظهار کرد: پیش بینی می شود شهرستان های کوهرنگ، اردل، لردگان، خانمیرزا، فارسان و کیار میزبان بیشترین بارش ها باشند.

 

چراغپور با تأکید بر اینکه وزش باد شدید، بارش تگرگ و وقوع رعد و برق در پی فعالیت این سامانه دور از انتظار نیست، تصریح کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی این سامانه در شامگاه روز جاری بیشترین بارش ها را به همراه دارد.

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اعلام خطر نسبت به وقوع کولاک برف، لغزندگی جاده ها و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی استان طی روزهای آتی، خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در این مسیرها حتماً توصیه های ایمنی را جدی گرفته و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

 

کد خبر 1023904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha