حضور بچه های کانون «الزهرا (س)» در برنامه کوهنوردی

حضوری گفت: برنامه کوهنوردی به مقصد کوه «بونیز» توسط بچه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله برنامه های مفرح که در روحیه نشاط و سرزندگی بچه های مسجد بسیار تاثیر گذار است، برنامه کوهنوردی بوده که به عنوان یکی از فعالیت های پرطرفدار در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» مطرح است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: این برنامه هر هفته در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود و گروه های مختلف با برنامه ریزی های قبلی، روزهای جمعه را به برنامه کوهنوردی اختصاص می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه کوهنوردی به عنوان یک برنامه تفریحی و ورزشی همواره مورد توجه و علاقه بچه های مسجد بوده است، عنوان کرد: روز گذشته نیز جمعی از اعضای نوجوان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در برنامه کوهنوردی شرکت کردند.

 

حضوری ادامه داد: بچه های مسجد در ابتدای صبح با شرکت در این برنامه، به مقصد کوه «بونیز» حرکت کرده و روز تعطیل خود را با یک برنامه جذاب و مفرح سپری کردند.

 

وی خاطرنشان کرد:  برنامه های ورزشی همواره در برنامه ریزی های این کانون فرهنگی و هنری سهم بسزایی داشته و سعی شده در قالب رشته های مختلف ورزشی در ترویج و فرهنگ سازی امر ورزش که مورد تاکید بزرگان به ویژه مقام معظم رهبری نیز بوده است، گام برداشته شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم این برنامه کوهنوردی را ویژه اعضای نوجوان این کانون دانست و گفت: دیگر گروه های سنی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز در طول هفته، از برنامه های مفرح و بانشاط بهره مند می شوند.

 

به گزارش شبستان، برنامه کوهنوردی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» انجام شده است.

کد خبر 1023965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha