افتتاح و اجرای ۲۳۸ طرح اقتصادی، عمرانی، خدماتی در کرمانشاه

رنجبر، گفت: در ایام الله دهه فجر ۲۳۸ طرح اقتصادی، عمرانی، خدماتی، با اعتبار۲ میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان حجم سرمایه‌گذاری در کرمانشاه افتتاح و اجرای شد.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،گفت : مهمترین پروژه‌های اقتصادی امسال،  احیای بیش از ۲۵ طرح اقتصادی با اختصاص تسهیلات جهت رفع موانع و مشکلات و بازگشت دوباره به چرخه تولید است.


وی با اشاره به برنامه های اجرایی در دهه فجر، خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی ، برگزاری مسابقات علمی در فضای مجازی، اجرای برنامه زنگ انقلاب و رژه موتوری به مناسبت سالروز ورود حضرت امام ،از برنامه های است که در ایام الله دهه فجر برگزار شده است.

 

فرماندار کرمانشاه افزود: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران  گلباران مزار پاک شهدا و تجلیل و تجدید عهد با خانواده معظم شهدا و جانبازان در سطح استان برگزار شد.

 

رنجبر مهم‌ترین طرح ها و اهداف این دهه را پروژه های عمرانی و اقتصادی دانست و تصریح کرد : امسال در حوزه شهرستان کرمانشاه ۲۳۸ طرح اقتصادی، عمرانی، خدماتی، افتتاح و  آغاز عملیات اجرایی آنها با  اعتبار۲ میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان حجم سرمایه‌گذاری ،اجرایی می‌شوند.

 

وی اظهار کرد: در طرح‌های اقتصادی ۱۶۵ طرح با اعتباری در حدود دو هزار و سه میلیارد تومان با ایجاد  ۱۳۶ فرصت شغلی، کلنگ زنیخواهد شد. همچنین عملیات اجرایی ۱۳ طرح ، با اعتبار ۱۷۹ میلیارد تومان و ایجاد ۶۲۱ فرصت شغلی پس از بهره برداری، آغاز خواهند شد.

 

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ۶۰ طرح عمرانی با ۳۰۳ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر ایجاد شده است،گفت: در مجموع ۱۷۵۷ فرصت شغلی در طرح های اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و صنعتی در دهه فجر امسال ایجاد شده است.

 

رنجبر، تاکید کرد: احیای بیش از ۲۵ طرح اقتصادی  که با اختصاص تسهیلات در جهت رفع موانع و مشکلات به چرخه تولید بازگشتند از جمله، کشت و صنعت شادچین ،اتیل الکل یا اتانول و ۴ طرح گلخانه‌ای و واحدهای پرواربندی در بخش کشاورزی است.

 

وی تصریح کرد : مهمترین پروژه‌های عمرانی گازرسانی به ۲۴ روستا با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار و برخورداری ۷۳۱ خانوار از نعمت گاز ،گازرسانی به ۱۹ واحد صنعتی ، ایجاد ۱۵ زمین ورزشی در محلات مختلف شهر با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار، مقاوم سازی مدارس ، احداث پست ۶۳ کیلو ولت برق و پروژه های مرتبط با راه ، آب، خدماتی و گردشگری از دیگر پروژه های عمرانی قابل افتتاح در شهر کرمانشاه است.

کد خبر 1023974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha