تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان یانچشمه ای

بهارلویی گفت: در راستای رزمایش مواسات و همدلی و به همت فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان، ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر منتظران ظهور و پایگاه شهدای یانچشمه، ۱۰۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا از بسته های معیشتی بهره مند شدند.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای رزمایش مواسات و همدلی و به همت فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان، ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر منتظران ظهور و پایگاه شهدای یانچشمه، ۱۰۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا از بسته های معیشتی بهره مند شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: با توجه به اینکه ویروس کرونا خسارات زیادی به مردم شهر یانچشمه وارد کرده است، اما نهادهای مختلفی از جمله فعالان کانون مهرپویان تاکنون توانسته اند چندین مرحله از رزمایش مومنانه را برای کمک رساندن به نیازمندان اجرا کنند.

 

وی ابراز کرد: این همبستگی و انسجام مردم به ویژه جوانان مسجدی شهر یانچشمه در انجام تکلیف دینی و کمک به همنوع تا زمان از بین رفتن ویروس کرونا ادامه دارد.

 

بهارلویی گفت: این بسته های معیشتی با مساعدت حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد تهیه شده و توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بود توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل؛ برنج، روغن، گوشت، حبوبات، قند، رب، ماکارونی و سایر مایحتاج معیشتی است که بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدام خداپسندانه در قالب طرح ملی «ایران قوی» به همت فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان، ستاد احيای امر به معروف و نهی از منکر منتظران ظهور و پایگاه شهدای یانچشمه انجام شد.

 

کد خبر 1023993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha