مردم استان مرکزی همواره یار و یاور امداد در دستگیری از نیازمندان هستند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام استان مرکزی گفت: مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی همواره یار و یاور امداد در دستگیری از نیازمندان و محرومین بوده و هستند و این کمک ها و مشارکت ها گره گشای کار نیازمندان است.

«شاپور جلالی» با اشاره به فعالیت ها و عملکرد حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در 10 ماهه سال جاری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی همواره یار و یاور امداد در دستگیری از نیازمندان و محرومین بوده و هستند و این کمک ها و مشارکت ها گره گشای کار نیازمندان است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به رشد ۸۲ درصدی مشارکت مردمی در استان مرکزی، افزود: مردم استان در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۷۲ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان به کمیته امداد کمک کردند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد رشد و به نسبت برنامه ۱۰ ماهه ۳۳ درصد داشته است.

 

وی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران اضافه کرد: کمیته امداد با همکاری خیران و مشارکت نیکوکاران همواره در راستای کمک به نیازمندان و جامعه هدف خود تلاش کرده و گره‌گشای مشکلات نیازمندان بوده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه مشارکت مردم از کل برنامه ابلاغی سال ۹۹ در ۱۰ماهه ۱۰,۸ درصد فراتر از برنامه تحقق یافته است، بیان کرد: همراهی و مشارکت مردم خوب استان مرکزی ارزشمند و قابل ستایش است و امید است همواره شاهد این همدلی و مشارکت گسترده باشیم تا بتوانیم بیش از پیش به یاری نیازمندان بپردازیم.

 

جلالی در ادامه با بیان اینکه از این میزان مشارکت مردمی سهم درآمدحوزه اکرام و محسنین از درآمد کل حاصل شده ۱۶ درصد بوده است، اضافه کرد:سهم حوزه درآمد زکات ۱۹ درصد، سهم درآمد کمک‌های مبتنی بر نیاز۳۱ درصد، سهم درآمد مراکز نیکوکاری ۲۹ درصد و سهم درآمد صدقات ۵درصد بوده است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: از کل کمک‌های جمع آوری شده ۲۹ درصد به صورت نقد، ۶۹ درصد کالا و ۲درصد در قالب خدمات بوده است.

 

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره نیازمند یاری و مشارکت گسترده خیرین و نیکوکاران است چرا که کمک ها و منابع دولتی به تنهایی جوابگوی نیازهای نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد نیست.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران و مردم نوعدوست استان مرکزی می توانند برای مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا با مراجعه به سایت امداد و استفاده از درگاه های اینترنتی به کمک به نیازمندان و محرومین بپردازند.

کد خبر 1024008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha