مسابقه نقاشی ویژه کودکان در ملایر با موضوعات قرآنی  برگزار می شود

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر مسابقه بزرگ نقاشی ویژه کودکان با موضوعات قرآنی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از ملایر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر  اداره تبلیغات اسلامی ملاتیر برنامه‌های مختلفی را در حال اجرا دارد.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: این برنامه‌ها از 12 بهمن ماه در سطح شهرستن شروع شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

 

وی برگزاری محافل انس با قرآن را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: برگزاری  دو محفل انس با قرآن کریم همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت توسط  قاری برجسته ملایری احسان بیات  انجام شد.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری برنامه‌ های مختلف فرهنگی در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت:  مراسم جشن در 100 نقطه شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و پخش   سرودهای انقلابی از مناره های 20 مسجد شهری و روستایی ملایر ، برگزاری مراسم جشن بصیرتی توسط ائمه جماعات ادارات در نهادها و دستگاههای اجرایی،  برگزاری  پنج کاروان شادی و فرهنگی درپنج محله شهرستان ملایر ، مراسم پیاده روی به همراه مدیحه سرایی در روز ولادت حضرت زهرا( س) توسط کانون مداحان و مداحان شهرستان ، غبارروبی گلزار شهدا در 40 نقطه شهرستان توسط روحانیون مستقر در روستاها برگزاری دوره های ختم قرآن و هدیه به روح حضرت زهرا(س) نیز با مشارکت فعالان قرآنی و... را از دیگر برنامه ها در این ایام  است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایراعزام مبلغ و مبلغه  و همچنین تولید محتوا با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای مجازی ، تجلیل از انقلابیون سال 1357 و همچنین تقدیر ازنیروهای جهادی فعال شهرستان دیدار  با خانواده های شهدا توسط روحانیون ،و برگزاری مسابقه قرآنی صاعد 4 بر  اساس دعای 36 تا 46  صحیفه سجادیه و حکمت 241 تا 360نهج البلاغه  و.. را از  دیگر برنامه های این اداره در دهه فجر برشمرد.

 

وی از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی ویژه کودکان با موضوعات قرآنی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و افزود: این مسابقه در سه رده سنی پیش دبستانی، اول ابتدایی و دوم ابتدایی برگزار  می شود.

 

وی با بیان اینکه نقاشیها باید در کاغذ a4و با مداد رنگی باشد گفت: علاقمندان باید آثار خود را از طریق پیام رسان های سروش و ایتا و تلگرام به شماره 09188525990 ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ماه بوده و  از بین آثار ارسالی در هر مقطع به سه اثر جوایزی اهدا خواهد شد. 

کد خبر 1024041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha