مردم به هیچ وجه از ارزش های انقلاب و نظام فاصله نمی گیرند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه انتقاد مردم به سبک برآورده شدن حاجات زندگی شان است و نه نظام گفت: مردم به هیچ وجه از ارزش های انقلاب و نظام فاصله نمی گیرند.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در رابطه با مهمترین آسیب هایی که متوجه انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی متکی به ارزش هایی است که این ارزش ها در دل مردم جا دارد. مردم اگر ایراد و انتقادی دارند به سبک مدیریت و به سبک برآورده شدن حاجات زندگی شان است و به هیچ وجه این مسایل باعث نمی شود که از ارزش های انقلاب فاصله بگیرند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امری که دشمنان بسیار به دنبال آن هستند، این است که به انقلاب و نظام ضربه بزنند، آن هم برای اینکه انقلاب برای سایر کشورها و ملل دنیا الگو نشود. یکی از موضوعاتی که ما باید به فکر رفع آن باشیم، ناکارآمدی مدیریتی در تمامی دستگاه هاست و باید این امر مورد پیگیری جدی قرار گیرد چرا که این موضوع در امور زندگی مردم تاثیر گذاشته است و حتی ارتباطات بین المللی ما را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: نظام متکی بر مردم است و خوشبختانه مردم ما اتحاد خوبی با هم دارند و مشکلی با هم ندارند. مسئولان باید با هم وحدت کنند و در مسیر همین مردم حرکت کنند.

 

شاکری تصریح کرد: اگر مسئولان با مردم فاصله بگیرند، مشکلات ایجاد می شود و مسیر انقلاب و نظام نیز دچار انحراف می شود.

 

وی در رابطه با مهمترین پیامدهای انقلاب اسلامی نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث شد کشورهایی که تحت فشار شرق و غرب بودند، اعتماد به نفس داشته باشند و به دنبال آزادی و استقلال خود باشند. این کشورها به خودباوری و اتکا رسیده اند و از یوغ استعمار بیرون آمده اند.

 

وی بیان داشت: این کشورها باور کرده اند که می توان در کنار کار سیاسی و حکومتی به ارزش های دینی هم وابسته بود امری که کلا در گذشته طرد می کردند و آن را به عنوان تضاد با هم مطرح می کردند. خوشبختانه امام این الگوی موفق را به دنیا معرفی کرد و در حال حاضر چه در شبه قاره هند چه در جنگل های آفریقا و چه در کشورهای آمریکای لاتین این موضوع را می بینیم.

 

کد خبر 1024055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha