۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در ماسال به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در ماسال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در ماسال با اعتبار بیش از هشت میلیارد تومان با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

 

*آیین بهره‌برداری از 3 پروژه مخابرات

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه مخابرات شامل افزایش تکنولوژی 3جی و 4 جی  باند 1800 L ، افزایش تکنولوژی 3جی و 4 جی باند L2600 و افزایش تکنولوژی 3جی و 4 جی باند 1800 L به بهره‌برداری رسید.

 

این پروژه‌ها در روستای وردم، سینمای ماسال و روستای چاله‌سرا اجرایی شده‌اند که برای آن بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

*40 طرح اشتغالزایی بهزیستی به بهره‌برداری رسید

«مجید اصلاحی» با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 40 طرح اشتغالزایی بهزیستی با اعطای تسهیلات یک میلیارد و 720 میلیون تومانی در ماسال به بهره‌برداری رسید.

 

رییس بهزیستی ماسال افزود: این پروژه‌های اشتغالزایی در قالب طرح‌های دامداری، خیاطی، پرورش ماهی، خرید دستگاه کشاورزی و ... است.

 

*افتتاح همزمان 3 پروژه شهرداری ماسال

سه پروژه به صورت همزمان شامل آسفالت و روکش معابر، روشنایی و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر توسط شهرداری به بهره‌برداری رسید، برای این پروژه‌ها 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

*افتتاح 4 واحد مسکن مددجویی

چهار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال به صورت همزمان با اعتبار بالغ بر 240 میلیون تومان به بهره‌بداری رسید.

 

*آیین کلنگ‌زنی ساختمان نیروی انتظامی ماسال

آیین کلنگ‌زنی احداث ساختمان نیروی انتظامی ماسال با حضور مسئولان انجام شد، این ساختمان در 2 طبقه با مساحت 400 متر با کمک خیرین و اعتبار سازمانی احداث می‌شود.

کد خبر 1024056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha