حمایت ۱۳ میلیارد تومانی از شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از حمایت مالی حدود ۱۳ میلیارد تومانی از شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری استان طی ۱۰ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی ناصری» امروز (18 بهمن) در جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان جنوبی اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان پایه های اقتصاد مقاومتی است و باید بیشتر مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند.

 

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به نقش تفکر بسیجی و جهادی در پیشرفت علمی و پژوهشی کشور، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست رشد علمی و رتبه هفتم اختراعات در سطح جهان را دارد.

 

وی با بیان اینکه باید اکنون وارد بحث دانشگاه های کارآفرین شویم تا ایده و دانش تولیدی موجب ایجاد ثروت و شغل پایدار در جامعه شود، افزود:  شهرک علمی و تحقیقاتی باید طی سال های آینده در استان ایجاد شود.

 

ناصری خطاب به جوانان ادامه داد: در شرایط امروز  کشور می طلبد جوانان با روحیه و تفکر بسیجی و همت جهادی بحث دانشگاه و شرکت های دانش بنیان کار آفرین را پیش ببرند.

 

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 150 شرکت فناور، 35 شرکت دانش بنیان در سطح استان، عنوان کرد: پارک و علم و فناوری در زمینه توانمندسازی، استقرار و بحث مالی از شرکت ها حمایت می کند.

 

وی بیان کرد: در شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان برای 760 نفر اشتغال طی سال جاری ایجاد شده است.

 

ناصری در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 13 میلیارد تومان از شرکتهای فناور و دانش بنیان حمایت شده است.

 

 

کد خبر 1024061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha