برپایی میز خدمت و غبار روبی شهدا در خرمبید به مناسبت دهه مبارک فجر

خسروانی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر میز خدمت در نماز جمعه خرمبید با هدف رفع مشکلات مردم و کشاورزان برپا و مزار شهدا نیز غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آرش خسروانی»، امروز (شنبه 18 بهمن) از برگزاری میز خدمت در نماز جمعه خرمبید خبر داد و به خبرنگاران گفت: این میز خدمت با هدف رفع مشکلات مردم و کشاورزان در آئین نمازجمعه 17 بهمن برپا شد.

مدیر جهاد کشاورزی خرمبید افزود: این مراسم با حضور دستگاه‌هایی که بیشترین ارتباط با مردم را دارند برگزار شد که به پاسخگویی مردم پرداختند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات درست، شفاف و به موقع از مهمترین اهداف سازمان جهاد کشاورزی است و ملاقات عمومی مردم با مسئولان به تسهیل روند خدمت رسانی و فرایند حل مشکلات می پردازد.

خسروانی همچنین با اشاره به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر بیان کرد: این مراسم در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان در گلزار شهدای خرمبید برگزار شد.

وی اعلام کرد: در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان مزار شهدا با گلاب غبارروبی شد و مسئولان شهرستان با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

کد خبر 1024159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha