وظایف طلاب و روحانیون در برابر هجمه های رسانه ای دشمنان بیشتر شده است

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در جمع طلاب و روحانیون شهرستان دلگان: وظایف طلاب و روحانیون در برابر هجمه ها و حملات رسانه ای دشمنان بیشتر شده است

« حجت الاسلام والمسلمین میرخانی» در حاشیه افتتاحیه کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه طلاب و روحانیون شهرستان دلگان به خبرنگار شبستان گفت: طلاب و روحانیون در جهت ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و مکتب اهل بیت (ع) و حفظ ارزش های اسلامی در خط مقدم قرار دارند.


سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه شرق افزود: وظایف طلاب و روحانیون در برابر هجمه های دشمنان اسلام که در شبکه های مجازی و حقیقی بر علیه دین و مکتب فعالیت دارند بیشتر از قبل شده است و میطلبد طلاب و روحانیون بیش از پیش مجهز به سلاح علم باشند.

 

وی در ادامه گفت: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با برگزاری دوره های آموزشی ویژه پاسخگوی چالش ها و معظلات اجتماعی و فرهنگی منطقه می باشد و این امر مهم را همیشه در دستور کار خود قرار داده است و هرگونه دوره و کارکاه آموزشی که طلاب نیاز داشته باشند را با حضور اساتید مجرب و توانمند برگزار می کند.

 

سرپرست شعبه جنوب شرق بیان داشت: همه ما سرباز امام زمان(عج) و پیروی ولایت فقیه هستیم و افتخارمان در لباس روحانیت این است که نشر دهنده فرهنگ قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و خادم مردم شریف منطقه باشیم و حقیقتاً طلاب و روحانیون در خط مقدم این خدمت گزاری و مجاهدت قرار دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی به موضوع انتقال دانش و تجارب تبلیغی اشاره داشت و تصریح نمود: شما مبلغین باید با کتاب آسمانی قرآن مانوس بوده و احکام دین، قواعد آن و تفسیر را دقیق مطالعه کنید و با توجه به توانمندی خود و ظرفیت مخاطبان، دانش و تجارب خود را انتقال دهید.

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در پایان افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین این ویروس منحوس در جامعه مردم ما بیش از هر زمانی نیازمند همدلی، همکاری و یاری هستند تا بتوانند بر این مشکلات غلبه کنند و حضور شما طلاب و روحانیون در کنار مردم و با مردم و شریک شدن در آلام آن ها می تواند جامعه را به سمت و سوی امید پیش ببرد.

کد خبر 1024198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha