تحویل ۷۰ هزار واحد مسکن مهر به جا مانده از دولت های قبل به مردم فارس

رضایی کوچی گفت: زمین مورد نیاز مسکن ملی در استان فارس در نظر گرفته و امکانات ساخت آن تامین شده است و ۷۰ هزار واحد مسکن مهر از دولت های قبل مانده بود که تحویل صاحبان آن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمود رضایی کوچی»، امروز (شنبه 18 بهمن) در مراسم افتتاحیه پروژه های دهه فجر شهرستان زرقان، گفت: این انقلاب در آستانه ورود به چهل و سومین سالروز پیروزی خود خواهد شد و اگر احوال معاندین نظام را نگاه کنیم، می بینیم آنان هر اقدامی که برای تضعیف این نظام می توانستند، اجرایی کردند، انجام دادند و حتی بحث تحریم در بدترین حالت تحریم ها شکل گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه برداشت ما اینست که هر سال این انقلاب قوی تر از گذشته خواهد شد، تاکید کرد: انتخابات اخیر آمریکا نشان داد یکی از شعارهای تبلیغاتی کاندیداها بحث ایران بود.

وی با اشاره به اینکه ما تنها کشوری هستیم که به هیچ کدوم از بلوک های شرق و غرب وابسته نیستیم، افزود: استقلال یک عنصر معطوف به فطرت انسان هاست که جمع آنها استقلال یک کشور می شود، انقلاب ما یک انقلاب انسانی است که مبتنی بر فطرت انسان هاست و دلیل ماندگاری این انقلاب هم همین است.

رضایی کوچی با یادآوری این مطلب که در حوزه ورزش در زمان این 2 دولت بیش از 600 مکان ورزشی ساختیم، اظهار کرد: در حوزه اینترنت تقریبا هیچ نقطه کوری در جاده های استان نداریم و حتی همه روستاها و شهرها امکان دسترسی به بهداشت درمان دارند و تا پایان عمر دولت یک هزار تخت بیمارستانی در فارس به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 حدود 500 مورد بحرانی داشتیم، تاکید کرد: در 9 ماه اول سال 99 بیش از هزار مورد بحران در فارس روی داد و کرونا هم سرآمد همه آنها بود و بسیاری از مشاغل و فرصت ها تحت تاثیر کرونا قرار گرفت.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که 152 پروژه بزرگ در فارس وجود دارد که عمدتا در حوزه راه است، اضافه کرد: در سه ماه آینده راه آهن اقلید – یزد راه اندازی می شود.

به گفته رضایی کوچی، زمین مورد نیاز مسکن ملی در استان فارس در نظر گرفته و امکانات ساخت آن تامین شده است و 70 هزار واحد مسکن مهر از دولت های قبل مانده بود که تحویل صاحبان آن شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 147 پروژه با اعتباری نزدیک به 24 میلیارد تومان در دهه فجر در حال افتتاح است، افزود: پروژه های شهرستان زرقان با توجه به عدالت اجتماعی بین محله های مختلف توزیع شده است.

کد خبر 1024260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha