انقلاب ما الگوی جهانیان شده است

موسوی گفت: انقلاب ما الگوی جهانیان شده است و ظرفیت‏هاى فراوان این حرکت الهى به ما توان مى‌دهد تا تهدیدهاى پیش ‌رو را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مصطفی موسوی»، امروز (شنبه 18 بهمن) با گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تكریم یاد و خاطره امام و شهدا و سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) و با اشاره به برپایی نشست تخصصی «همایش ملی انقلاب در آئینه جشنواره ققنوس» به خبرنگاران گفت: این نشست تخصصی 2 روزه همراه با مراسم رونمایی از انجمن های هنری استانی ققنوس و قرارگاه فرهنگی-دانشجویی با حضور مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار خواهد شد.

مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: حفظ انقلاب از انقلاب کردن مهم تر است و نخبگان و قشر دانشجویی نقش مهمی در گفتمان سازی، مطالبه گری و تصمیم سازی برای پیاده کردن عدالت علوی دارند.

وی اضافه کرد: انقلاب ما الگوی جهانیان شده است و ظرفیت‏هاى فراوان این حرکت الهى به ما توان مى‌دهد تا تهدیدهاى پیش ‌رو را به فرصت تبدیل کنیم.

موسوی بزرگداشت ایام الله دهه فجر را بهترین فرصت‏ برای زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامى دانست و بیان کرد: اسلام در دهه مبارک فجر تولد دوباره یافت و در دهه فجر می توان تهدیدات دشمنان را خنثی کرد.

وی از اجرای بیش از یکصد عنوان برنامه در سطح بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس در دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در تمام واحدهای دانشگاه‌های مختلف استان فارس و با سه رویکرد تبلیغی، ترویجی و تبیینی، گفتمان سازی و مطالبه گری برگزار خواهند شد.

موسوی اعلام کرد: برگزاری برنامه های تبلیغی و ترویجی مانند اجرای پویش های عکس و توزیع سیر نمایشگاهی، اجرای مراسم محفل انس با شهدا در کنار مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه ها، اجرای مراسم عطر افشانی، گلباران و غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانشجو، اجرای مراسم‌های جشن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی سلسله نشست‌های دهه مبارک فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه بزرگ پیامکی، مسابقه بزرگ نقاشی، مسابقات شعر نویسی و خوشنویسی، مسابقه طراحی پوستر، برپایی محفل قرآنی دیدار قرآنیان با امام جمعه شیراز و ... از این برنامه هاست.

کد خبر 1024268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha