مسابقه پیامکی فجر مهر در لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام حقیان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه پیامکی فجر مهر ۱۲ در استان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام«رضا حقیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مسابقه پیامکی فجر مهر با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان  برگزار می شود.

 

 دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان  با اشاره به اینکه شرکت برای عموم در این  مسابقه پیامکی آزاد است، افزود: علاقمندان تا 30 بهمن ماه 98 فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

 

 وی با بیان اینکه فراخون شرکت در این مسابقه از طریق فضای مجازی توزیع شده است، بیان کرد: سوالات این مسابقه از طریق کانال های مختلف استان در بستر فضای مجازی توزیع شده است.

 

حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد: علاقمندان می بایست  جواب های صحیح را بصورت حروف (الف، ب، ج، د) را به سامانه پیامکی 10008940661 ارسال نمایند.

 

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با توجه به اعلام نظر ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا، بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان اظهار کرد: تلاش می شود از فرصت دهه فجر انقلاب اسلامی نهادینه سازی فرهنگ انقلابی و گفتمان سازی انقلاب و نهادینه سازی فرهنگ غنی امربه معروف و نهی از منکردر بین افراد مختلف جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان بهره گرفته شود.

 

 

کد خبر 1024269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha