اهدای ۶ هزار سند مسکونی به روستائیان گلستان

حق شناس گفت: در مراسم ویدئو کنفراس با رئیس بنیاد مستضعفان کشور ۶ هزار سند واحد مسکونی به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به مردم گلستان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (شنبه 18 بهمن) در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی یک هزار و 836 پروژه عمرانی و اقتصادی روستایی استان گلستان اظهار کرد: پنج هزار و 700 میلیارد تومان پروژه در ایام دهه فجر در استان گلستان به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: اتفاقات بزرگی در کشور اتفاق افتاده است و اشتغال پایدار روستایی باعث کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها شده و این مهم نشان می دهد که امکانات و رفاه در روستاها افزایش یافته است.

 

حق شناس متذکر شد: در امروز در مراسمی به صورت ویدئو کنفراس با رئیس بنیاد مستضعفان بالغ بر 6 هزار سند مسکونی به ارزش یک هزار و 100 میلیارد تومان به مردم استان گلستان واگذار شد.

 

وی افزود: فرآیند اخذ سند در 600 روستای گلستان آغاز شده که کار ارائه سند در 400 روستا با همکاری بنیاد مسکن و ثبت اسناد انجام شده است.

 

استاندار گلستان افزود: سیل سال گذشته سبب شد که نسبت به بازسازی و تعمیر 22 هزار واحد مسکونی که عمدتا در روستاها قرار داشت مقاوم سازی و یا بهسازی کنیم.

 

حق شناس گفت: در حال حاضر در استان گلستان بر اثر بالایایی طبیعی نزدیک به یک هزار واحد مسکونی در دست ساخت است.

 

وی بابیان اینکه نیاز است که با همکاری معاون توسعه روستایی و مناطق محروم مطالعاتی در خصوص خطر پذیری روستاها از آب های سطحی و رانش انجام دهد، افزود: یکی از اقدامات خوبی که در استان پیگیری کردیم زهکشی است که می تواند به پایداری اشتغال روستا کمک کند.

 

 

کد خبر 1024287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha