بهره‌برداری از پروژه بهینه‌سازی ۱۲۵کیلومتر شبکه فشار ضعیف در شازند

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، پروژه بهینه سازی و نو سازی ۱۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی در شازند با اعتباری بالغ بر ۱۰۲میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید« علی آقازاده» در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است و افتتاح این پروژه ها خود نمادی از استقلال، پیشرفت و حرکت این انقلاب به سمت پیشرفت و بالندگی است.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به تلاش ها و خدمات شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: استان مرکزی پایتخت صنعتی کشور است و برق به ویژه برای توسعه صنایع جدید در سال جهش تولید، نقش موثری دارد.

 

وی با اشاره به اینکه 100 درصد جمعیت استان مرکزی از صنعت برق بهره‌مند هستند، اضافه کرد: به لحاظ خدمات مطلوب این شرکت، شهروندان بیشترین رضایتمندی را از این حوزه دارند که باید قدردان این مجموعه بود.

 

در ادامه این مراسم «محمد اله‌داد» نیز در سخنانی با اشاره فعالیت های شرکت توزیع برق در راستای ارایه خدمات به هم استانی های عزیز گفت: تامین برق پایدار، با کیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری از برنامه‌ها و چشم‌اندازهای این شرکت است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش تلفات شبکه و مدیریت مصرف برق را از جمله برنامه‌های شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: مدیریت و پرسنل این شرکت همواره در این راستا کوشا بوده و تمام توان خود را در این راستا بکار می گیرند.

 

وی تعداد مشترکین برق شهرستان شازند را 59 هزار و 600مشترک دانست و اضافه کرد: طی سال جاری 1 هزار و 594 انشعاب با قدرت 3 هزار و 100 کیلووات به متقاضیان برق در شهرستان شازند واگذار شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: همزمان با دهه فجر، 174پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ  بر 563 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 1024303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha