آتش نشان پرچمدار ایثارگری در جامعه است

امام جمعه شهرستان قدس گفت: آتش نشان پرچمدار ایثارگری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،آیین اهدا نمادین درجه آتش نشانان در هفتمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی و تمدن نوین اسلامی با حضور امام جمعه شهرستان قدس، معاون سیاسی انتظامی، شهردار و معاونین، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از پرسنل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس برگزار شد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس به همراه شهردار و معاونین، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر در در این مراسم به طور نمادین درجه‌های چهار تن از آتش نشان را اهدا کردند.

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم با اشاره به نقش آتش نشان اظهار داشت: شما آتش نشانان مجاهدانه، مخلصانه، ایثارگرانه جان خود را فدا می کنید و ارزش کار شما مصداق بارز آیه ۳۲ سوره مائده است که می فرماید، اگر کسی یک نفر را که زمینه مرگش هم فراهم است نجات دهد، همانند نجات جان همه مردم است و به تعبیر قرآن کریم گاهی نجات یک انسان نجات یک امت است.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: آتش نشان مصداق واقعی جهاد و ایثار هستند و نقش آتش نشانان در احیای جان انسان همانند پزشک است، آتش نشانان پرچمداران ایثارگری در جامعه اند.

 

کد خبر 1024308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha