۳ بیمارستان اهواز وارد چرخه بستری بیماران مبتلا به کرونا شدند

ابول نژادیان گفت: در پی افزایش چشمگیر در شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا، گنجایش بیمارستان رازی اهواز تکمیل شد و از امروز بیمارستان های گلستان، سینا و امیرالمومنین وارد چرخه بستری بیماران مبتلا به کرونا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول نژادیان» عصر امروز (شنبه ۱۸ بهمن) در جلسه ستاد استانی بیماری کرونا در خوزستان اظهار کرد: موج‌ جدید کرونا در استان خوزستان شروع شده و اگر هوشیار نباشیم آتش کرونا دامن‌گیر همه خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: در پی افزایش چشمگیر در شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا، گنجایش بیمارستان رازی اهواز تکمیل شد و از امروز بیمارستان های گلستان، سینا و امیرالمومنین وارد چرخه بستری بیماران مبتلا به کرونا شدند.

 

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به حد بسیار پایینی رسیده است اضافه کرد: متاسفانه علاوه بر بیماران بستری، در بخش های درمان سرپایی نیز شاهد روند صعودی مبتلایان به کروناویروس هستیم.

 

ابول نژادیان تصریح کرد: روند بستری بیماران در برخی نقاط همچون شادگان بسیار نگران کننده است که امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا هم به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان پرداخته شد.

 

وی به سیر صعودی شیوع کرونا و قرار گرفتن برخی شهرهای استان در وضعیت زرد اشاره کرد و ادامه داد: در این حالت لزوم ایجاد محدودیت‌های بیشتر برای گروه‌های شغلی هدف احساس می شود تا خدای ناکرده بر اثر بی احتیاطی وارد فاز سوم بیماری نشویم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی، بر اهتمام جدی به افزایش تست‌های رپید، بر نظارت بیشتر بر مرزهای هوایی، دریایی و زمینی و پایش مستمر مبادی ورودی استان تاکید کرد.

 

کد خبر 1024320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha