خانه مطبوعات می‌تواند  جایگاه خبرنگاران را ارتقا دهد/ ۴۱ بانوی خبرنگار عضو خانه مطبوعات قم هستند

همتی نژاد با بیان اینکه۴۱ نفر از بانوان خبرنگار استان قم عضو خانه مطبوعات هستند، گفت: خانه مطبوعات استان قم دارای ۲۸ نفر عضو اصلی و ۱۳ نفر عضو افتخاری خانم است که امید است دیگر بانوان خبرنگار استان هم به این خانه بپیوندند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمد حسین همتی نژاد»، مدیر خانه مطبوعات استان قم امروز (شنبه، 18 بهمن) در مراسم تکریم از بانوان خبرنگار استان قم که به همت خانه مطبوعات استان قم  در سالن جلسات مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، عنوان کرد: خانه مطبوعات می‌تواند  جایگاه خبرنگاران را ارتقا دهد و در رفع برخی مشکلات اصحاب رسانه اثرگذار باشد.

 

مدیر خانه مطبوعات استان قم با بیان اینکه هم اکنون رسانه‌ها مستقیما با معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباطند، گفت: حمایت از خبرنگاران به عهده معاونت مطبوعاتی است و معاونت مطبوعاتی با مدیران مسئول رسانه‌ها در ارتباط هستند.

 

همتی نژاد تصریح کرد: اگر همکاری و همیاری اصحاب رسانه نباشد، خانه مطبوعات یک نام بیشتر نیست و فقط یک عنوان خواهد بود، حال آنکه خانه مطبوعات می‌تواند فرایندهای مربوط به حمایت از خبرنگاران را پیگیری کند.

 

وی یادآور شد: در همه صنف‌ها اتحاد وجود دارد و در بین خبرنگاران هم باید این اتحاد وجود داشته باشد؛ خانه مطبوعات با همکاری خود اصحاب رسانه می‌تواند تأثیرگذار باشد و از جایگاه خبرنگاران حمایت کند.

 

مدیر خانه مطبوعات استان قم تأکید کرد: ما برای اینکه صنف قوی تری باشیم، نیاز به اعضای بیشتری داریم و به همین خاطر از همه خبرنگاران فعال در عرصه خبر درخواست می‌کنیم تا عضو خانه مطبوعات شوند.

 

همتی نژاد همچنین به موضوع معیشت و بیمه خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خانه مطبوعات در تلاش است که مشکل بیمه خبرنگاران را حل کند و برای این کار باید از تعداد خبرنگاران فعال در رسانه‌ها را که مشکل بیمه دارند، اطلاع داشته باشد.  

 

وی با بیان اینکه41 نفر از بانوان خبرنگار استان قم عضو خانه مطبوعات هستند، افزود: هم اکنون خانه مطبوعات استان قم دارای 28 نفر عضو اصلی و 13 نفر عضو افتخاری خانم است که امید است دیگر بانوان خبرنگار استان هم به این خانه بپیوندند.

 

مدیر خانه مطبوعات استان قم با بیان اینکه خانه مطبوعات متعلق به همه اصحاب رسانه استان است، اظهار امیدواری کرد اصحاب رسانه استان قم در مدیریت خانه مطبوعات مشارکت داشته باشند و از همه ظرفیت‌های در جهت حمایت از خبرنگاران استفاده شود.

کد خبر 1024342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha