اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی ارزش نیست/ از ترویج روحیه زراندوزی جلوگیری کنیم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه بنیاد حکومت اسلامی باید بر اساس سادگی باشد نه اشرافی‌گری گفت: اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی ارزش نیست و باید از ترویج روحیه زراندوزی که به یک سبک زندگی تبدیل شده جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (یکشنبه 19 بهمن) در دیدار با کارکنان نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت روز نیروی هوایی اظهار کرد: اکنون امنیت پایدار ایران اسلامی به برکت مجاهدت ها و ایثارگری های نیروهای مسلح است در حالی که این امنیت شاید آرزوی بسیاری از کشورها باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: پس از پیروزی انقلاب، نیروهای مسلح در تمامی صحنه های انقلابی از مولفه های اصلی اقتدار ایران اسلامی بودند همچنین نیروهای مسلح در هشت سال دوران دفاع مقدس و در تحریم های گوناگون در صحنه های جهادی حضوری فعال داشتند و در کنار مردم حضور داشتند.

 

وی با تاکید بر پرهیز از تجمل‌گرایی عنوان کرد: بنیاد حکومت اسلامی باید بر اساس سادگی باشد نه اشرافی‌گری و مسئولان آن نباید از طبقه متوسط جامعه فاصله داشته باشند.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی ارزش نیست ابراز کرد: عدالت را به معنای واقعی کلمه باید در زندگی امام (ره) و مقام معظم رهبری جستجو کرد؛ اساس زندگی این دو شخصیت بزرگوار بر اساس سادگی استوار است و مسئولان باید از ایشان الگوبرداری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دهه 60 دهه ارزش‌ها بود ولی رفته رفته دسته‌ای با تنفکر لیبرالی قدرت را به دست گرفتند و روحیات اشرافی‌گری در میان مسئولان و مردم ایجاد شد و همچنان ادامه دارد تصریح کرد: باید از ترویج این روحیه زراندوزی که به یک سبک زندگی تبدیل شده جلوگیری کرد.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از بدنه حاکمیت و نظام ما سبک زندگی غربی است اضافه کرد: 42 سال از انقلاب می‌گذرد ولی همچنان در بخشی از بدنه حاکمیت ما فساد و تبعیض مشاهده می‌شود؛ باید تلاش شود آرمان‌های اصلی انقلاب رواج پیدا کند.

 

وی بر افزایش آگاهی و بصیرت مردم تاکید کرد و یاد آور شد: امروز مردم به لحاظ معیشتی انقدر تحت فشار هستند که دستاوردهای انقلاب را نمی‌بینند؛ این حکومت بسترساز حکومت امام عصر (عج) است از این رو مردم باید به رشد و بصیرت لازم دست یابند و آگاهی خود را بالا ببرند.

 

کد خبر 1024593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha