تقدیر از ۴۸ تولیدکننده برتر کشاورزی خوزستان

مراسم تجلیل از ۴۸ تولید کننده برتر کشاورزی خوزستان امروز (یکشنبه ۱۹ بهمن) به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری و استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «خدارحم امیری‌زاده» صبح امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در حاشیه مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: سی و پنجمین جشنواره نمونه های کشاورزی استان خوزستان در ایام الله دهه فجر به صورت ویدیو کنفرانسی با ریاست جمهوری و استاندار خوزستان برگزار شد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه ۴۸ نفر از تولیدکنندگان به نمایندگی از ۲۰۰ هزار بهره بردارکشاورزی در خوزستان در زیربخش های مختلف و متفاوت کشاورزی انتخاب شده اند افزود: امروز گردهم جمع شدیم تا اعلام شود خوزستان جزء استان‌های برتر کشاورزی کشور است و در همین راستا هدایا و لوح های تقدیری به نمونه های برتر کشاورزی خوزستان اهدا شد.

 

وی در خصوص نحوه شاخص انتخاب کشاورزان نمونه تصریح کرد: خوزستان بیش از ۳۸ نوع محصول دارد و امروز از تمام بخش های کشاورزی از جمله زراعت در انواع مختلف، دامپروری، آبزیان، منابع طبیعی و عشایر و در همه زمینه ها که در تولیدات کشاورزی که برای خودشان شاخصه هایی دارند، حضور داشتند.

 

امیری زاده یادآور شد: در شهرستان ها افراد زیادی را به عنوان نمونه معرفی می کنند و بر اساس شاخصه ها و آنالیزها کشاورز برتر انتخاب می‌شود.

 

کد خبر 1024625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha