نیازمند گردش نخبگان در کشور هستیم/ موضوع کادرسازی را جدی تر پیگیری کنیم

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در تمامی امور گفت: ما باید با کادرسازی نیروهای جوان انقلابی را برای خدمت به کشور آماده کنیم.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین نقش جوانان در رسیدن به اهداف انقلاب گفت: ترکیب مجلس را که نگاه می کنیم، متوجه می شویم که مردم با انتخاب 60 الی 50 نماینده جوان خواهان این هستند که گردش نخبگان در کشور صورت گیرد. امیدواریم این نگاه در بحث انتصابات نیز جاری شود.

 

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوانان ریسک پذیر هستند و اتفاقا در کنار آن سعی می کنند آینده نگری داشته باشند که اگر عملکردشان خوب باشد، جایگاه دیگری نیز خواهند داشت و با برنامه ریزی این مسیر را پیش می برند.

 

وی با بیان اینکه اگر در کشور گردش نخبگان صورت گیرد موفق عمل خواهیم کرد، گفت: به ما یاد داده اند که اگر در اتوبوس فرد سالمندی در انتظار صندلی بود، ما از صندلی بلند شویم و اجازه دهیم که آن فرد بنشیند. انتظار جوانان از پیشکسوتان و سالمندان نیز این است که به جوانان صندلی های مدیریتی را برای خدمت به نظام و انقلاب اسلامی بدهند و اجازه دهند گردش نخبگان در کشور صورت گیرد گرچه ما معتقدیم باید از تجربیات پیشکسوتان و بزرگ تر ها به خوبی استفاده کنیم. بنده خودم به عنوان یک نماینده جوان در هر دو شهرستان ام از دو نفر پیشکسوت به عنوان مشاور استفاده می کنم.

 

وی همچنین در رابطه با نخ پیوند جوان دیروز و جوان امروز گفت: امروز همان افرادی که به عنوان جوان انقلابی دیروز بودند و به آنها اعتماد شد و پست های کلیدی کشور را در دست گرفتند به  عنوان بزرگترها و پیشکسوتان ما هستند. از آنها این انتظار می رود که به جوانان اعتماد کنند و اجازه دهند که این جوانان نیز در کنارشان فعالیت کنند.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: البته ما معتقدیم در کنار جوان گرایی باید به بحث شایسته سالاری نیز توجه شود یعنی جوانی شایسته به کار گرفته شود تا بتوانیم به اهداف مد نظرمان برسیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که باید در کشور ما بیفتد، این است که کادرسازی انجام دهیم. ما باید نیروهای جوان را برای انجام کارهای اجرایی و سایر امور آماده کنیم. نباید در این رابطه فرصت سوزی کنیم. آنها را آماده کنیم و منتظر اتفاقات خوب برای کشور باشیم.

کد خبر 1024680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha