صنعتگران و تولید کنندگان در جبهه جنگ اقتصادی در حال جهاد هستند

مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین گفت: صنعتگران و تولید کنندگان در جبهه جنگ اقتصادی در حال جهاد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،  غلامحسین هاشمیه مدیر عامل و عضو هیات مدیره شهرک صنعتی سالاریه به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک  فجر و یوم الله ۲۲ بهمن پیامی به شرح زیر صادر کرد:

*حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابودشدنى است. (الاسرا، 81)*

بیست و دوم بهمن ماه، روز خروش ملتی است که سرود رهایی را به رهبری امام خمینی(ره) سر دادند. به راستی که در این یوم الله ، طلوع حق به حقیقت پیوست . روزی که خداوند متعال با سوگند والفجرش، نوید سپیده دمانی روشن را بشارت داده بود و حقا که نوید فجر تا همیشه بشارتی امیدبخش است.
اکنون که صنعتگران و تولید کنندگان در جبهه جنگ اقتصادی در حال جهاد میباشند، بیش از پیش به هماهنگی و پشتیبانی دستگاها و ادارت مربوطه نیاز داریم و با فرامین و دستورات رهبر فرزانه انقلاب در سال جهش تولید تمام توان خود را جهت پیشبرد این امر بکار گرفته ایم .
این حقیر نیز به نوبه خود فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک عرض می نمایم .ان شاءالله  همواره قدردان این انقلاب عظیم اسلامی باشیم و بدانیم که ذات این انقلاب، بیعت با روشنایی و اتحاد و سازندگی میباشد ان شاءالله که این امر در سایه سار الطاف خداوندی و به رهبری امام خامنه ای(مد ضله العالی) ادامه یابد تا به قیام و ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود متصل گردد .

 *غلامحسین هاشمیه مدیر عامل و عضو هیات مدیره شهرک صنعتی سالاریه*

کد خبر 1024692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha