اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر ۲۶ بهمن برگزار می شود

رازی جلالی با بیان اینکه اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر ۲۶ بهمن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، گفت: از مجموعه هایی که در عرصه شعر در فضای مجازی تلاش کردند و مولفان کتاب هایی در مورد کرونا تجلیل می کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، بهروز رازی جلالی امروز یکشنبه 19 بهمن در دومین نشست پانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر گفت: اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر 26 بهمن برگزار می شود. آیین اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محسن جوادی معاون امور  فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و برگزیدگان جشنواره و اهالی رسانه برگزار می شود.

 

 

دبیر اجرایی پانزدهمین دوره جشنواره شعر فجر اظهار داشت:در روزهای آینده جزییات و شرایط حضور در آیین اختتامیه شعر فجر اطلاع رسانی خواهد شد. ما در مراسم اختتامیه از مجموعه هایی که در عرصه شعر در فضای مجازی تلاش کردند و همچنین مولفان کتاب هایی در حوزه کرونا تجلیل می کنیم. 15 چهره برتر حوزه شعر دفاع مقدس در چهل سال اخیر توسط نمایندگانی از رسانه ها انتخاب شده اند که تعدادی از آنها در مراسم اختتامیه شعر فجر تجلیل خواهند شد.

 

بر اساس این گزارش، مریم جلالی، دبیر علمی جشنواره شعر فجر در این نشست تصریح کرد: در این دوره آثار زیادی از بانوان شاعر به جشنواره رسید. در این دوره با کمک دبیر اجرایی طرح خوبی برای انتخاب داوران داشتیم و توانستیم کسانی را انتخاب کنیم که چندین خصوصیت همچون نگاه منصفانه و شاعر بودن را داشته باشند.

 

دبیر علمی پانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر خاطرنشان کرد: 286 اثر پژوهشی به جشنواره ارسال شد و 170 اثر نیز در حوزه کودک و نوجوان به ما رسید. کمیت آثار پژوهشی خوب بود اما متنوع نبود. برای بخش کودک و نوجوان باید تلاش بیشتری از نظر کمی و کیفی صورت گیرد در غیر این صورت ممکن است در سال های آتی اثر مناسبی برای جشنواره شعر فجر نداشته باشیم.

 

 

 

کد خبر 1024716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha