آلبوم سرود «تا قله»  یک اثر جریان ساز است

نماینده مرکز رسانه‌ای و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ذات پلتفرم سرود ذات پر کششی برای شور و اشتیاق انقلابی است، گفت: آلبوم سرود «تا قله» یک اثر جریان ساز است.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری آلبوم سرود «تا قله» ظهر امروز یکشنبه با حضور بشیر بی آزار، مدیر تولیدات دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما،احمد مداحی مدیر مرکز رسانه ای و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از عوامل  تولید این آلبوم   در دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست « علی مددی»، نماینده مرکز رسانه‌ای و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت سرود برای خوانندگان و مخاطبان گفت: ذات پلتفرم سرود ذات پر کششی برای شور و اشتیاق انقلابی است، این همان موضوعی است که در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب حتی زمان ورود حضرت امام (ره) مورد توجه قرار گرفته بود.

نماینده مرکز رسانه‌ای و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد:  نکته‌ای که ما  در آلبوم سرود «تا قله» مورد توجه قرار دادیم و تلاش کردیم تا با تولید این آلبوم بتوانیم جریان سازی زیادی را در این چارچوب ایجاد کنیم.

علی مددی درباره فعالیت‌های مرکز رسانه‌ای و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما چیزی به عنوان گروه سرود در سازمان تبلیغات اسلامی نداریم اما اینجا احساس وظیفه کردیم که باید به مقوله سرود وارد شویم. چرا که این گونه هنری یکی از مهم‌ترین جریان‌های هنری کشور است که می‌بایست در سطح کشور به آن توجه شود.

کد خبر 1024717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha