توجه به عدالت اجتماعی در بودجه ۱۴۰۰ شیراز

موسوی گفت: در بودجه ۱۴۰۰ پروژه های دارای اولویت شهر شیراز در اولویت قرار گرفته است و ضمن توجه به توسعه متوازن شهر توجه به عدالت اجتماعی نیز مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 19 بهمن) در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک دهه مبارک فجر، روز نیروی هوایی و 22 بهمن گفت: بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری به عنوان آخرین بودجه قرن شهرداری شیراز و آخرین بودجه ای است که در شورای اسلامی پنجم به تصویب می رسد، موضوع اصلی جلسه امروز است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: این بودجه باید بر مبنای یک برنامه بالادستی تنظیم و تدوین شود و اقدام شورای شهر در بررسی و تهیه بودجه ۹۸ مصوب کردن برنامه پنج‌ ساله سوم بود که را با تغییر ۳۶۰ شاخص را برای سنجش میزان پیشرفت و تحقق برنامه مصوب کرد که بزرگی بود.

وی اضافه کرد: بودجه سال ۹۹ نیز برش سال دوم برنامه پنجساله بود و بودجه سال ۱۴۰۰ با حساسیت و دقتی مضاعف تهیه و پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی در کمیسیون تلفیق بررسی و جهت تصویب به صحن شورا تقدیم شده است.

موسوی تصریح کرد: در بودجه 1400 پروژه های دارای اولویت در اولویت قرار گرفته است و ضمن توجه به توسعه متوازن شهر توجه به عدالت اجتماعی نیز مورد توجه قرار دارد.

وی ادامه داد: در تعیین تکالیف بودجه، صرفا تکالیفی پیش بینی شده است که ضامن کنترل اجرای دقیق بودجه و ارزیابی آن باشد.

موسوی از انتشار گزارش ۹ ماهه عملکرد  شهرداری در سال ۹۹ با تطبیق با شاخص ها و اهداف کمی برنامه پنج‌ساله تا پایان هفته خبر داد و عنوان کرد: در موضوع شفافیت، تعارض منافع و باغات قصردشت مصوبات خوب و مهمی در شورا داشته ایم و در موضوع اجرای این مصوبات به ویژه شفافیت تلاش های خوبی شده است.

کد خبر 1024745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha