تعداد تخت‌های بیمارستانی چهارمحال و بختیاری به ۱۸۱۲ تخت افزایش یافت

شیرانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان گفت: تخت‌های بیمارستانی استان با رشد قابل توجهی به یک هزار و ۸۱۲ تخت افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «مجید شیرانی» امروز (یکشنبه ۱۹ بهمن) در نشست خبری که در مجتمع رحمتیه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه درمان این استان با در اختیار داشتن سه مرکز آموزشی، درمانی، ۹ بیمارستان به مردم خدمات رسانی می‌کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حالی که قبل از انقلاب در استان شبکه بهداری مستقر بود اما امروز استان پیشرفت های گسترده در تمام بخش های پزشکی کرده است.

 

وی برخورداری از ۴۲۰ پزشک عمومی، ۴۰۲ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۲۱۱ دندانپزشک، ۲ هزار و ۶۶ پرستار، ۱۶۵ تخت ویژه، ۹۸ آمبولانس پیش بیمارستانی و ۵۱ آمبولانس مراکز بهداشت را از دیگر امکانات و تجهیزات استان در حوزه بهداشت و درمان برشمرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ادامه با قدردانی از خبرنگاران در همراهی با مسئولان بهداشت و درمان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: رسانه‌ها عملکرد مطلوب و درخشانی از خود نشان دادند.

 

شیرانی بابیان اینکه رسانه‌ها باید آزاد باشند و در راستای منافع عمومی قلم بزنند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نباید منافع حزبی و گروهی را یدک بکشند و از این طریق منافع عمومی را قربانی کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بابیان اینکه با شکل گیری انقلاب اسلامی، کشور از توسعه همه جانبه برخوردار شد، افزود: نباید با سیاه نمایی مردم را ناامید کرد.

 

کد خبر 1024785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha