فراهم شدن ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ماکو

محمدنژاد گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری، ۳۰۰ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ماکو ایجاد شده است.

«محمد محمدنژاد»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: در 10 ماهه نخست سال جاری، 300 فرصت شغلی پایدار برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ماکو ایجاد شده است.

رییس کمیته امداد ماکو افزود: به منظور ایجاد این تعداد فرصت شغلی در 10 ماهه امسال، بیش از 8 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد ماکو تصریح کرد: در نظر داریم با جذب اعتبارات لازم و افزایش تعامل با خیران، تا پایان سال جاری، فرصت‌های مناسب برای اشتغال پایدار مددجویی و زمینه لازم را برای توانمندسازی و خروج مددجویان از گردونه حمایتی را فراهم سازیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد ماکو برای اجرای طرح های اشتغال خود اقدام به برگزاری جلسات و دوره‌های متعدد آموزشی کرده و همچنین در راستای اجرای صحیح این طرح‌ها، نظارت مستمر دارد.

محمدنژاد بیان کرد: کمیته امداد ماکو در اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغال زایی اهتمام ویژه‌ای داشته و همواره یکی از شهرستان‌های پیشروی استان در این زمینه بوده است.

وی با اشاره بر اینکه با حمایت کمیته امداد ماکو، 2 طرح تولید برق با پنلهای خورشیدی در 2 روستای این شهرستان اجرا شد، افزود: برای اجرای این طرح، تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی بانکی اهدا و به همت خانواده های تحت پوشش این نهاد اجرا شده است.

کد خبر 1024924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha