پیروی از رهبری و اتحاد لازمه حفظ و ارتقاء اقتدار ایران اسلامی است

به گفته آیت الله خاتمی، در دهه فجر امسال طرح‌های بزرگ با اعتبارات چشمگیری در نقاط مختلف استان زنجان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت های اینترنت استان زنجان باعث تقدیر است.

 

آیت الله خاتمی به نگاه ویژه وزیر ارتباطات و فناوری در توسعه پوشش اینترنت به روستاهای استان زنجن اشاره کرد و گفت: در  دهه فجر امسال طرح‌های بزرگ با اعتبارات چشمگیری در نقاط مختلف استان زنجان به بهره برداری رسیده است.

 

وی به بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت عملیاتی کردن آن در جامعه اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد کسب موفقیت و دستاوردهای بسیاری در عرصه های مختلف بودیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان لازمه حفظ و ارتقاء دستاوردهای مختلف در ایران اسلامی را اتحاد بین مردم و مسئولان و پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: برای توسعه کشور همه باید تلاش کنند.

 

آیت الله خاتمی به تلاش استکبار جهانی برعلیه نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با وجود تمام توطئه های دشمنان از جمله تحمیل جنگ هشت ساله، تحرک‌های سیاسی، فعالیت گروهک‌ها و ایجاد اختلافات قومی و نژادی، اقتدار ایران اسلامی همچنان پابرجاست.

 

امام جمعه زنجان به وجود زیرساخت های مختلف در عرصه آب، برق، گاز، راه های ارتباطی و ... در جای جای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این زیرساخت ها 42 سال قبل وجود نداشت و امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از 87 درصد راه های روستایی آسفالت شده است.

 

 

کد خبر 1024976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha