جشن انقلاب در کانون فرهنگی هنری شهدای گوشلو برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گوشلو گفت: جشن انقلاب همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اهالی روستا به همت کانون فرهنگی هنری شهدای گوشلو و پایگاه بسیج در مسجد جامع برگزار شد.

«ولی ایزدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن انقلاب همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اهالی روستا به همت کانون فرهنگی هنری شهدای گوشلو و پایگاه بسیج در مسجد جامع برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گوشلو تصریح کرد: تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبری و شهدا از مهمترین بخش های این مراسم معنوی بود که با حضور اهالی روستا و فعالان این کانون صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

ایزدی تاکید کرد: تاکید در نقش آفرینی نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین نقش مساجد به عنوان هسته های آولیه مبارزه مردمی با رژیم طاغوت از دیگر مباحث مطرح شده توسط امام جماعت مسجد در این برنامه انقلابی بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گوشلو افزود: حماسه ملت ایران هیچگاه متوقف نخواهد شد و در راهپیمایی مجازی 22 بهمن مشارکت جدی خواهیم داشت.

 

ایزدی اعلام داشت: فعالان این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» هم اکنون در حال بارگذاری فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و قرآنی در سامانه بچه های مسجد هستند.

 

کد خبر 1024985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha