۱۱۲ طرح کلیدی تا پایان دولت در لرستان به سرانجام می رسد

نوبخت از تکمیل ۵۶ طرح جهش تولید تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: ۱۱۲ طرح کلیدی تا خرداد ۱۴۰۰ در لرستان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد باقر نوبخت» امروز(20 بهمن) در سفر یک روزه به لرستان در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد اظهار داشت: طرح‌های جهش تولید لرستان را با ۱۰۰۰ میلیارد تومان به سرانجام می‌رسانیم.


رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: سال گذشته با سیلی که در لرستان رخ داد و منجر به خساراتی شد، دولت برای بازسازی اقدام کرد که امروز نیاز به بازدید و جمع‌بندی عملکرد همکاران دارد.
 

وی ادامه داد:  با توجه به وعده سفر پیش که قرار شد ۲۰۰۰ مسکن محرومان بسازیم امروز برای تحویل این واحدها برنامه‌ریزی شده تا کلید را به دست آنان بدهیم.



نوبخت خاطر نشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید ۳۲ طرح و پروژه با ارزش  ۱۴۰۰ میلیارد تومان تا پایان دولت دوازدهم در لرستان افتتاح می‌شود.



وی  ابراز امیدواری کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با استانداری لرستان مبادله شده بتوانیم با ۱۰۰۰  میلیارد تومان طرح‌های جهش تولید و ۱۰ هزار فرصت شغلی از طریق منابع مختلف برای این استان ایجاد شود.


رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:  ۲۰۰۰ مسکن محرومان یکی‌ از پروژه‌هایی است که امروز  در لرستان افتتاح خواهد شد.



نوبخت تصریح کرد: تصمیم  دولت بر این است ۵۶ طرح جهش تولید را تا پایان امسال و  ۱۱۲ طرح کلیدی را تا خرداد ۱۴۰۰ در لرستان به انجام برساند.



 گفتنی است، بازدید از طرح بازسازی پل‌های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان، تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم‌آباد - اراک شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی، افتتاح فار نخست مینی پالایشگاه پلدختر، دیواره ساحلی پلدختر، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل و بازدید از ۲ پل سیل زده بابازید و پران پرویز و .... از برنامه‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه به لرستان خواهد بود.

کد خبر 1025001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha