حمایت از بخش کشاورزی اقدامی مهم و راهبردی در راستای تحقق توسعه است

خادمی با اشاره به ظرفیت های گسترده کشاورزی در استان لرستان، گفت: حمایت از بخش کشاورزی اقدامی مهم، راهبردی و استراتژیک در راستای تحقق رشد و توسعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز درحاشیه سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی استان، اظهار داشت: کشاورزی برای همه کشورها مهم است و حمایت از بخش کشاورزی اقدامی مهم، راهبردی و استراتژیک است .

 

استاندار لرستان افزود: در بحث تقدیر از افراد نمونه، معرفی آنها به عنوان الگو اهمیت بالایی دارد و دیگران سعی کنند تا به این سطح برسند .

 

وی تصریح کرد: فلسفه برگزاری این قبیل جلسات، شناخت افراد موفق، رمز موفقیتشان و تبیین تفکرات و نوع عمل آنها برای آموزش سایرین است .

 

خادمی افزود: استفاده از تجربیات افراد الگو راحت ترین روش برای بالا بردن سطح تولید و رسیدن به موفقیت است.

 

وی بیان کرد: بدون نیاز به افزایش زمین زیر کشت و استفاده بیشتر از منابع آب در شرایط مشابه می توان به تولید بیشتر رسید، لذا ضرورت دارد روش افراد موفق را برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری به کار بست .

 

خادمی با اشاره به لزوم ترویج کار افراد نمونه، تأکید کرد: مرکز تحقیقات کشاورزی استان نسبت به جمع آوری اطلاعات از روش این افراد، با بهره‌گیری از ظرفیت‌ گسترده شبکه های اداری جهاد کشاورزی مانند ناظرین کشاورزی و آموزش آن به سایر فعالین در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، کاشت محصولات باغی، پرورش ماهی و امثال آن اقدام کند .

 

استاندار لرستان، خاطرنشان کرد: تک ستاره ها در حوزه های مختلف بسیار مهم هستند اما بهره جستن از جمع افراد موفق و الگو در تمامی بخش های تولید بسیار اثرگذارتر خواهد بود و باید در جهت ارتقاء همگان برای رسیدن به سطوح بالاتر اقدام شود.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از افراد برتر در حوزه های مختلف کشاورزی استان با اهدا لوح یادبود، تقدیر شد.

کد خبر 1025005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha