قیام اقتصادی، فرهنگی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب به بهبود وضعت جامعه کمک می کند

به گفته رضایی، برای تغییر وضعیت جامعه نیازمند قیام اقتصادی فرهنگی هستیم که در سایه بیانیه گام دوم انقلاب، قابل اتفاق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جمع فرزندان شهدا در استان زنجان، اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود اجازه ندادند تا ایران اسلامی در برابر آیندگان شرمنده شود.

 

محسن رضایی با بیان اینکه شهدا مایه افتخار ما در جهان هستند، گفت: ایثارگری رزمندگان موجب شد تا خدشه ای به انقلاب وارد نشود.

 

وی با اشاره به حاشیه رفتن سه میلیون جوان از جنگ برگشته پس از جنگ تحمیلی گفت: این بی توجهی موجب شد تا فرهنگ ایثار و شهادت نیز به حاشیه برود.

 

رضایی با یادآوری اینکه نیروهای انقلابی دوران دفاع مقدس کنارگذاشته شدند، گفت: افرادی که نظاره گر جنگ بودند و در کشورهای خارجی مشغول به تحصیل بودند، ارزش های جدید را به وجود آوردند.

 

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: بایستی منویات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به یک انقلاب در درون و چارچوب نظام اسلامی شود.

 

به گفته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای تغییر وضعیت جامعه نیازمند قیام اقتصادی فرهنگی هستیم که در سایه بیانیه گام دوم انقلاب، قابل اتفاق است.

 

وی با اشاره به اینکه نسل های جوان بایستی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، گفت: برای قیام اقتصادی، فرهنگی نباید منتظر کسی بود بلکه بایستی با لبیک به فرمان رهبری گام برداریم.

          

کد خبر 1025006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha