مسجد طراز اسلامی با تحقق طرح ملی «ایران قوی» میسر است

افندی مرادی با اشاره به اینکه مسجد طراز اسلامی با تحقق طرح ملی «ایران قوی» میسر است، گفت: شور انقلابی نوجوانان و جوانان در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر سال جاری دیده شد.

افندی «یاور مرادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد شهر عنبران با شور و نشاط خاصی ویژه برنامه های در ایام الله دهه فجر برگزار کردند که همه آنها قابل تکریم و تقدیر است.

 

امام جمعه عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت با اشاره به اینکه مسجد طراز اسلامی با تحقق طرح ملی «ایران قوی» میسر است، گفت: شور انقلابی نوجوانان و جوانان در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر سال جاری دیده شد.

 

وی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت روز مادر و تجلیل از مادران عضو کانون از دیگر طرح های ابتکاری فعالان کانون این شهر بود که با هماهنگی، شور و نشاط خاصی برگزار شد.

 

 

افندی مرادی افزود: از همه فعالان کانون های مساجد که در رعایت پروتکل های بهداشت به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را در جشن های انقلاب نقش داشتند تقدیر و تشکر می کنم تا زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فراهم شود.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد شهر عنبران باید حضور مقتدرانه در طرح ملی «ایران قوی» داشته باشند تا ظرفیت های فرهنگی مساجد این شهر به خوبی دیده شود.

 

امام جمعه عنبران یادآور شد: امیدواریم با مشارکت در این طرح شاهد امتیازهای بالای در فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد این شهر باشیم.

 

کد خبر 1025008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha