دولت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی حمایت می کند

زارع با بیان اینکه هر پروژه ای که بخش خصوصی و مردم مشارکت داشته باشند زمینه ساز توسعه است، گفت: دولت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«ارسلان زارع» امروز(دوشنبه، ۲۰ بهمن) در حاشیه بهره برداری نخستین استخر سرپوشیده ورزشی این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: در نهمین روز از ایام الله دهه فجر این توفیق را داشتیم که در آیین بهره برداری از سه طرح کشاورزی، گردشگری و ورزشی در شهرستان آستارا حضور داشته باشیم.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزایش ظرفیت تولید و تلاش برای اشتغالزایی جوانان پروژه های خوبی در آستارا به بهره برداری رسید، افزود: در فاصله هفته دولت تا دهه فجر امسال پروژه های خوبی در آستارا اجرا و به بهره برداری رسیده است.

 

وی اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای ۶۹ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شد، تصریح کرد: برای بهره بردای از سه طرح کشاورزی، گردشگری و ورزشی ۶۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

زارع با بیان اینکه هر پروژه ای که بخش خصوصی و مردم مشارکت داشته باشند زمینه ساز توسعه است، گفت: دولت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی حمایت می کند.

 

عالی ترین نماینده دولت در گیلان با اشاره به اینکه طرح های خوبی در بخش های مختلف همچون کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات در شهرستان آستارا در حال اجراست،اظهارکرد: امیدواریم تا خرداد سال آینده تعدادی از این پروژه ها تکمیل و تقدیم مردم شود.

 

وی به ظرفیت های آستارا در بخش های اقتصادی، گردشگری و خدمات اشاره کرد و افزود: آستارا به ویژه در بخش گردشگری و خدمات می تواند زمینه ساز اشتغال برای برای جوانان منطقه و شهرستان های همجوار باشد.

 

زارع با بیان اینکه بخش کشاورزی سال گذشته سهم ۵۰ درصدی و قابل توجهی از صادرات غیرنفتی داشت، خاطرنشان کرد: براساس برآوردها امیدواریم  امسال بخش کشاورزی و شهرستان آستارا در راستای تحقق ۶۰۰ میلیون دلاری صادرات کالای غیرنفتی نقش بسزایی ایفا کند.

کد خبر 1025039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha