نقش بی دیل مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست

حیدری با اشاره به اینکه تمامی مبارزات صد ساله مردم ایران در این روز به ثمر نشست. مبارزاتی که بر محور عدالت، توسعه، آزادی و پیشرفت متکی بر آموزه های دینی و ایرانی این ملت قرار داشت، گفت:نقش بی دیل مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز(۲۰ بهمن) در صد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تمامی مبارزات صد ساله مردم ایران در این روز به ثمر نشست. مبارزاتی که بر محور عدالت، توسعه، آزادی و پیشرفت متکی بر آموزه های دینی و ایرانی این ملت قرار داشت.

 

رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: همه تلاش ها در این روز به ثمر نشست، در دوران مبارزات سختی ها و مشقات زیادی را شاهد بودیم، همیشه این مناسبت ها فرصتی برای بازخوانی آرمان ها و ارزش هایی است که مردم آن را خلق کردند.

 

حیدری تاکید کرد: همه ما به یاد داریم که در چنین روزهایی مردم در عرصه شهرها و روستاها حضور داشتند و شعار برابری، برداری و حکومت عدل علی (ع) سر دادند، تمامی خاطرات انقلاب برای ما زنده است، سه رکن اصلی که حراست از آن بسیار مهم بوده و رسالت هر انقلابی است؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر سیاه نمایی هایی رسانه ای در فضای مجازی صورت می گیرد که در پشت آن مخالفین برانداز وجود دارد و شرایط قبل از انقلاب را بسیار خوب برای مردم جلوه می دهند که در اصل اینگونه نبوده است.

 

رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: خفقان و محروم کردن مردم از حق تعیین سرنوشت و پشت پا زدن به باورها و ارزش هایی که مردم بر آن اعتقاد داشتند، نکته مهمی است که در دوران قبل از انقلاب کاملا مشهود بوده است، ما باید مراقب این سیاه نمایی هایی که هدایت شده صورت می گیرد، باشیم، نباید نوآوری ها و دستاوردهای چندین ساله خود را از بین ببریم.

 

حیدری با بیان اینکه از دیرباز تاکنون نقش بی دیل مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: در این دوره ۴۰ ساله نیز نقش مردم تاثیر بسزایی داشته است.

کد خبر 1025049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha