برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره و مهارت های زندگی

کارگاه آموزشی مشاوره و مهارت های زندگی به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در شهرهای ایرانشهر، بزمان و دلگان برگزار شد.

«حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  کارگاه آموزشی مشاوره و مهارت های زندگی با ارائه حجت الاسلام والمسلمین جنانی از اساتید نخبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه طلاب برادر حوزه های علمیه شهرهای ایرانشهر، دلگان و بزمان برگزار شد.

 

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این شعبه در این باره در این کارگاه آموزشی سه روزه به مباحثی از قبیل: مهارت خودآگاهی، مهارت های ارتباطی، مهارت های تصمیم گیری، کنترل استرس، کنترل خشم، مدیریت زندگی و مباحثی مانند مشاوره و روان شناسی سلامت نیز مورد بحث قرار گرفت.


رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق عنوان کرد: با توجه به تقاضای بالای طلاب و در جهت تسهیل در ارتباط گیری با استاد مشاور جلسات مشاوره خصوصی نیز ویژه طلاب برگزار شد.
 

وی در ادامه بر لزوم ضرورت برگزاری مشاوره کارگاهی برای طلاب و خانواده ها تاکید نمود و گفت: حضور خانواده های طلاب در کارگاه های مهارت های زندگی، مشاوره و مهارت افزایی به صورت حضوری و مجازی در توانمندسازی و استحکام بخشی خانواده های آنها بسیار موثر می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در پایان افزود: برگزاری دوره های آموزشی مفید ویژه طلاب از سیاست های شعبه جنوب شرق می باشد و ارتقاء سطح آگاهی طلاب و روحانیون در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1025063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha