«رد پای مه» و «مسافر دی» در رشت رونمایی می شوند

پرحلم از رونمایی کتاب «رد پای مه» خاطرات یکی از مدافعان حرم در سوریه خبر داد و گفت: مستند «مسافر دی» نیز که پیرامون زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است فردا (۲۱ بهمن) رونمایی می شود.

«محمد پرحلم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با گرامیداشت ایام الله دهه فجر از رونمایی کتاب «رد پای مه» خبر داد و اظهار کرد: این کتاب روزنوشت خاطرات «علی پرشکوهی» از مدافعان حرم است که در جنگ سوریه در سه مرحله حضور داشتند و یادداشت‌هایی را که از آن روزهای سخت برداشته اند به شکل یک کتاب در آورده ایم.

 

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان افزود: این کتاب توسط«میر عمادالدین فیاضی» نوشته و به صورت ملی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
 

وی تصریح کرد: رونمایی از این کتاب ساعت ۳:۳٠ فردا (سه شنبه، ۲۱ بهمن) به‌خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حضور تعداد اندکی از اهل قلم و اهل رزم در پژوهشکده گیلان شناسی برگزار می شود.
 

پرحلم همچنین اضافه کرد: یکی دیگر از کارهایی که در این ایام انجام شده تولید مستندی به نام «مسافر دی» است که به زندگی و سال های حماسه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» اختصاص دارد.
 

وی این مستند را یکی از مستندهای جذابی دانست که همزمان با رونمایی از کتاب «رد پای مه»، رونمایی می شود و اعلام کرد:  «مصطفی مصیب زاده» از همکاران حوزه هنری گیلان کارگردان این مستند است.

کد خبر 1025067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha