امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی برگزار می شود

سروری، گفت: امسال با توجه به اپیدمی کرونا و در راستا حفظ سلامت مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن بصورت موتوری، خودرویی ،خانوادگی، در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، امروز  دوشنبه(۲۰ بهمن ) در کنفرانس مطبوعاتی ، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، و اعلام برنامه های روز ۲۲ بهمن در استان گفت: امسال یک حماسه ماندگار در یوم الله ۲۲ بهمن به کوری چشم تمام دشمنان اسلام و ایران  رقم خواهیم زد و مقدمه ای ارزشمند برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ ، به برکت این ایام به وجود خواهد آمد  .

 

وی ضمن اعلام جزئیات این مراسم، افزود: راهپیمایی در شهر کرمانشاه با حضور هزاران خودرو، موتورسوار و دوچرخه ، از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ، شروع و مسیر راهپیمایی از میدان آزادی به سمت خیابان مدرس و تا میدان فردوسی می باشد. این مراسم در شهرستان ها از ساعت ۱۰ صبح با حفظ پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های متنوعی در طول مسیر برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده، اظهار کرد :گروه های موزیک ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی در طول مسیر مستقر خواهند بود ، حضور گروه‌های فرهنگی و هنری در طول مسیر و اجرای برنامه برای شرکت‌کنندگان، گلباران مسیر راهپیمایی  توسط بالگردهای هوانیروز انجام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد:  به ۴۲ نفر از کسانیکه خودروهایشان را با تزیینات مناسب و زیبا و متناسب با یوم الله ۲۲ بهمن تزیین کنند، با مشارکت روابط عمومی پالایشگاه نفت کرمانشاه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .

 

سروری تاکید کرد: برای تزیین خودروها ،موتورسواران و دوچرخه سواران در طول مسیر نماد های ۲۲ بهمن، پرچم و تجهیزات لازم از  سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تدارک دیده و در اختیار مردم قرار داده خواهدشد.

 

وی بابیان  این که تمهیدات لازم برای رفاه حال شرکت‌کنندگان فراهم شده است ، گفت: امدادگران از دانشگاه علوم پزشکی و  هلال احمر، در طول مسیر حضور دارند. همچنین با توجه به برگزاری راهپیمایی با خودرو و موتور ، درصورت نقص فنی در وسایل نقلیه،خودرو های یدک کش و تعمیرکاران مجرب در طول مسیر برای خدمت رسانی و کمک به مردم حاضر هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: این رویداد به صورت پخش مستقیم از شبکه زاگرس کرمانشاه پخش و تصاویر هوایی راهپیمایی هم از طریق بالگردهای هوانیروز پخش خواهند شد.

 

سروری با اشاره به سخنران این مراسم تصریح کرد: در پایان راهپیمایی، برنامه ویژه ای با سخنرانی یکی از اساتید برجسته دانشگاهی استان،حشمت الله قنبری و در چهارراه بسیج برگزار می شود و از طریق رادیو و سیمای مرکز استان  نیز بصورت زنده پخش می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های شب ۲۲ بهمن، گفت: رأس ساعت ۲۱ شب ،همزمان باسراسر کشور بانگ الله اکبراز  پشت بام های منازل، مساجد و بقاع متبرکه ، شنیده خواهد شد . همچنین در ۳ نقطه از شهر کرمانشاه، پارک شیرین، پارک کوهستان و محوطه شهرداری کرمانشاه به مناسبت شب پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی  صورت می گیرد و در شهرستان‌ها پایگاه‌های بسیج فراخور هر شهرستان نور افشانی در نقاط مختلف شهر را برعهده دارند.

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: در روز راهپیمایی هیچ خودرویی به جز شرکت کنندگان در مسیر حضور ندارد و تمام راه های فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی بسته می‌شوند. برای جلوگیری از سوانح رانندگی و ایجاد ترافیک ،ماشین ها و موتور های نیروی انتظامی در جلو و عقب ماشین های شرکت کنندگان حضور خواهند داشت.

کد خبر 1025069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha