تنها مانع طرح ملی مسکن در استان کرمان مشکل آب است

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در ارتباط با مسکن هیچ محدودیتی جز آب در استان کرمان نداریم؛ گفت: یک سال و نیم مصوبه طرح مسکن به خاطر مسئله آب مانده است؛ در زمینه بافت فرسوده هم مطالبات استان دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمد اسلامی، دوشنبه(۲۰ بهمن) در آیین افتتاح طرح های توسعه فرودگاه کرمان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، نمایندگان مجلس و... برگزار شد، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و از ناسپاسی، تخریب و نادیده گرفتن ارزش های آفریده شده در نظام انتقاد کرد.

 

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما کشور را در سخت ترین شرایط اداره می کنیم زیرا همه شریان های پولی کشور مسدود است؛ گفت: به هواپیماهای ما سوخت نمی دهند، در بنادر به کشتی های ما پهلو نمی دهند، جابجایی محصولات کشور تحریم است  و این حرکت تروریست و ظالمانه و غیرقانونی با سردمداری آمریکا یک هدف دارد و آن اینکه می خواهند کشور و نظام ما را ساقط کنند.

 

 

وی ادامه داد: اما خودشان ساقط می شوند گرچه که این تحریم برای ما پرهزینه است و مردم سختی کشیدند اما پرچم کشورر در اهتزاز است و کشور رو به توسعه و پیشرفت و اگر درآمدهای کشور کاهش یافته اما نعمت الهی فراوان است.

 

 

اسلامی با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی فقط در استان کرمان دو هزار میلیارد تومان هزینه شده در حالیکه بودجه عمرانی ما ۱۱ هزار میلیارد تومان است، تأکید کرد: باید با تنوع بخشی به منابع روند پیشرفت را تسهیل کنیم.

 

 

وی از افتتاح ۱۰۵ پروژه به ارزش ۱۴۴۵ میلیارد تومان، روز گذشته در حوزه راه آهن خبر داد و با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت داخلی، خاطرنشان کرد: باید به قدری مقاوم باشیم که با کار دیپلماسی پول ملی را تقویت کنیم زیرا مسائل اقتصادی ما سیاسی است و اگر ارزش پول ملی را حفظ نکنیم نمی توانیم موفقیت را جشن بگیریم.

 

 

وزیر راه و شهررسازی با اعلام اینکه در ارتباط با مسکن هیچ محدودیتی جز آب در استان کرمان نداریم؛ گفت: یک سال و نیم مصوبه طرح مسکن به خاطر مسئله آب مانده است؛ در زمینه بافت فرسوده هم مطالبات دنبال می شود.

کد خبر 1025075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha