حضوراعضای کانون عاشقان ثارالله همدان در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن

صلواتی، به حضوراعضای کانون ونمازگزاران مسجدعباسیه مشکی در راهپیمایی ۲۲ بهمن همدان به صورت خودرویی اشاره کرد و افزود:در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به دلیل شرایط خاص با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت خودرویی برگزار می شود.

«مهدی صلواتی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با چهل و دومین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری عاشقان ثار الله همدان مراسم سخنرانی دهه فجر با سخنرانان برجسته استان به مدت از 12 بهمن تا شب 22 بهمن در مسجد عباسیه کوچه مشکی همدان در حال برگزاری است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری عاشقان ثارالله همدان مسجد عباسیه کوچه مشکی همدان به حضور اعضای کانون در راهپیمایی 22 بهمن همدان به صورت خودرویی اشاره کرد و افزود: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به دلیل شرایط خاص با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

 

 وی ادامه داد: یوم الله 22 بهمن، ابراز تنفّر و انزجار از دشمنان اسلام و یکی از زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی است و در بزرگداشت این مناسبت مهّم، راهپیمایی شورآفرین و تماشایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجلّی دست قدرت الهی است.

 

وی بیان کرد: اعضای کانون عاشقان ثارالله همدان با حضور مقتدرانه خود در سالروز چهل و دومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه شهیدان انقلاب خصوصاً سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده  هستند .

 

صلواتی گفت: حضور در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشاند.

 

 

کد خبر 1025085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha