مشکل دشمنان با شیوه حکمرانی جمهوری اسلامی بوده و هسته ای بهانه است

صالحی گفت: دشمن کار به مسئله هسته ای ندارد، بلکه این موضوع بهانه است آنها با شیوه حکمرانی در جمهوری اسلامی مشکل دارند و می خواهند آن را پاک کنند و شیوه ای برقرار کنند که باب میل آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علی اکبر صالحی» در جلسه شورای اداری استان که امروز (دوشنبه ۲۰ بهمن) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: از مجموعه کسانی که به مردم خدمت می کنند تشکر می کنم؛ اگر بخواهیم عبادت را تعریف کنیم عبادت در واقع خدمت به خلق خداست و شما در نیروهای مسلح ضامن امنیت کشور هستید و در این حوزه قدم برمی دارید.

 

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: از همه خدمتگذاران و خادمان این استان تشکر می کنم و ما همواره باید شاکر باشیم و برای چند موضوع باید شکر ویژه داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: یک شکر ویژه ما باید برای این باشد که مسلمان هستیم و اینکه خداوند ما را مسلمان آفرید و اگر مسلمان نبودیم توفیق شناخت وحدانیت و رسول گرامی اسلام را نداشتیم.

 

صالحی اعلام کرد: شکر دیگری که باید به جای آوریم برای این است که ایرانی هستیم و در واقع مسلمان ایرانی هستیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن کار به مسئله هسته ای ندارد، بلکه این موضوع بهانه است آنها با شیوه حکمرانی در جمهوری اسلامی مشکل دارند و می خواهند آن را پاک کنند و کنار بگذارند و شیوه ای برقرار کنند که باب میل آنها است.

 

رئیس سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: ما زمانی در مدار سیاسی آنها بوده و غلام حلقه به گوش آنها بودیم ولی دیگر این کشور غلام حلقه به گوش کسی نیست و این جای شکر دارد.

 

وی توضیح داد: شکر سوم برای این باید داشته باشیم که هر کدام توفیق یافتیم خدمت کنیم و خداوند متعال توفیق داده در این نظام مقدس و در بخشی بتوانیم منشا خدمت باشیم ان شاالله کسانی که منشا خدمت و در جایگاه خدمت رسانی هستند توفبق یابند و بتوانند زیر سایه الطاف الهی خدمات خود را به نحو احسنت انجام دهند.

 

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: ایام الله عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان جهان را تبریک می گوییم، در قرآن کریم آمده است دشمنان شما دوست ندارند خیری به شما برسد بنابراین با چه امیدی با آنها حرف می زنیم زیرا آنها موفقیت ما را دوست ندارند و از این موفقیت عصبانی می شوند.

 

آیت الله «عبدالکریم عابدینی» یادآور شد: در قرآن کریم آمده است دشمنان دوست دارند از قدرت دفاعی و نظامی خود غافل شوید بنابراین در این خصوص هم باید هوشیار باشیم. 

 

کد خبر 1025112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha