تداوم کمک های مومنانه کانون امام علی (ع) گندمان در فجر فاطمی

غیاثی گندمانی گفت: خیران، هیئت امنا، بسیج و اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تهیه و توزیع بسته های معیشتی بار دیگر لبخند را به هموطنان نیازمند هدیه دادند.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: خیران، هیئت امنا، بسیج و اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تهیه و توزیع بسته های معیشتی بار دیگر لبخند را به هموطنان نیازمند هدیه دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: به منظور اجرای رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی، اهدا کمک‌های مومنانه به نیازمندان گندمانی در فجر فاطمی ادامه دارد.

 

غیاثی گندمانی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار از خانواده ها با آسیب های مالی و یا دچار کرونا شده اند که اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان با جمع آوری بسته های معیشتی در قالب طرح کمک مومنامه بخشی از نیاز محرومان را جبران کردند.

 

وی ابراز کرد: اقدامات هدفمند با رویکرد کمک مومنانه در مسیر پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا و کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این ویروس منحوس را از برنامه‌های شاخص کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: در این مرحله از رزمایش ۱۱۰ بسته کمک معیشتی در شهر گندمان بین جامعه هدف توزیع شد و این در حالی است که قبل از این نیز در چندین مرحله بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شده بود.

 

غیاثی گندمانی یادآور شد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، رب گوجه و ماکارونی است بوده که بین خانوارهای نیازمند و آسیب‌پذیر از بیماری کرونا که از قبل توسط اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان شناسایی شده بود توزیع ‌شد.

 

کد خبر 1025176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha