۳۵ درصد از اراضی ملی لرستان تثبیت مالکیت شده ‌است

باقری، گفت: ۳۵ درصد از اراضی ملی لرستان تثبیت مالکیت شده ‌است و از ۳۰۰ هزار سند مالکیت دفترچه‌ای، ۶۰ هزار جلد سند مالکیت کاداستری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی اکبر باقری»، امروز(20بهمن) در هفتمین جلسه شورای اداری اداره کل ثبت اسناد و املاک لرستان جلسه اظهار داشت: لرستان در سال جاری رتبه اول در کشور را در زمینه تعویض و صدور سند مالکیت با صدور ۱۸ هزار فقره سند مالکیت، به خود اختصاص داده است.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۰۲ هزار و ۹۶۲ هکتار از اراضی ملی لرستان تثبیت شدند، ادامه داد: ۷۹۵ هزار و ۱۸۲ هکتار از اراضی ملی استان در سال جاری تثبیت مالکیت شده است.

 

وی با بیان اینکه 35 درصد از اراضی ملی لرستان تثبیت مالکیت شده ‌است، خاطرنشان کرد: این امر مرهون تلاش رؤسای واحدهای ثبتی و کارکنان سازمان ثبت استان است.

 

باقری  با بیان اینکه از ابتدای اجرای قانون حدنگار تاکنون نیز از ۳۰۰ هزار سند مالکیت دفترچه‌ای، ۶۰ هزار جلد سند مالکیت کاداستری شده است، یادآور شد: تعویض یک سوم از این تعداد در سال جاری انجام شده است.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از صدور سند ۱۵۰ فقره موقوفات استان در سال جاری خبر داد و گفت: امید است در ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ تمام اراضی وقفی، دولتی و ملی استان تثبیت شده و اقدامات به سمت و سوی کاداستر شهری سوق داده شود.

 

کد خبر 1025203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha