زنگ خطر افزایش آمار ابتلا به کرونا در بوشهر

کشمیری گفت: افزایش دوباره آمار مبتلایان به بیماری کرونا زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «سعید کشمیری» بعدازظهر دوشنبه (20 بهمن) در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در بوشهر با بیان اینکه  در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری ‌شده‌اند، اظهار داشت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ مورد از بستری ‌های بخش‌ های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۶ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با تاکید بر اینکه خوشبختانه امروز فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید، تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، مجموع جان ‌باختگان بر اثر این بیماری در استان بوشهر ۸۶۳ مورد بوده است که از این تعداد ۸۵۴ نفر مورد مثبت قطعی و ۹ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

 

کشمیری با بیان اینکه هم‌ اکنون تعداد  ۲۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد در حال حاضر ۶ مورد از بیماران با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با تاکید بر اینکه از حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا نباید کم شود و مردم این بیماری را باید جدی بگیرند، تصریح کرد: بعد از ۶۴ روز آمار بستری‌های کرونایی در استان بوشهر به بالای ۱۰۰ نفر رسیده است.

 

کشمیری با بیان اینکه کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و ۶۷ بوده است، اظهار داشت: افزایش دوباره آمار مبتلایان به بیماری کرونا زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خواستار شد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند و با اجرای تمام شیوه نامه های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین ریشه کن شدن این میهمان ناخوانده یاری رسان کادر درمان باشند.

 

کد خبر 1025213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha