۴۲ اثر در جشنواره محتوای الکترونیک « ذوالفقار » پذیرفته شد

کریمی با بیان اینکه در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی « ذوالفقار» ۳۰۰ اثر از دانش آموزان شهرستان لنگرود دریافت شد، گفت: از این تعداد پس از داوری ۴۲ اثر پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « عبدالحسین  کریمی » در اختتامیه جشنواره محتوای الکترونیک «ذوالفقار» که همزمان با دهه مبارک فجر در سالن گردان حمزه سیدالشهدا کومله برگزار شد، گفت: این جشنواره به مناسبت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و با هماهنگی بین سه اداره آموزش و پرورش لنگرود، کومله و اطاقور و بسیج دانش آموزی برگزار شد.

 

رییس اداره آموزش و پرورش کومله با بیان اینکه در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی « ذوالفقار» ۳۰۰ اثر از دانش آموزان شهرستان لنگرود دریافت شد، تصریح کرد: از این تعداد  ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از داوری ۴۲ اثر پذیرفته شد.

 

کریمی در خصوص جریان آموزشی بخش کومله و اینکه طبق نظر مقام عالی وزارت درابتدا شروع سال تحصیلی "جریان آموزش در کل کشور به هر نحوی  تعطیل نخواهد شد" ، افزود: جریان آموزشی بخش کومله چه به صورت حضوری و غیرحضوری در جریان است و همه معلمان از فضای مدرسه در جهت تدریس در فضای مجازی استفاده می کنند.


رییس آموزش و پرورش کومله با بیان اینکه ۵۰ درصد مدارس از اینترنت رایگان استفاده می کنند، تصریح کرد: تجهیزات مدارس در اختیار معلمان قرار دارد و  حدود ۵۰ کلاس درس روستایی هم به دستگاه تهویه هوا مجهز شده است.

 

کریمی ادامه داد: در ابتدای مهر با هماهنگی با مخابرات و برخی از اپراتورها به دلیل اینکه در برخی از روستاها دچار اختلال بوده با حضور در روستا این مشکل نیز برطرف شد.

 

وی در خصوص امتحانات متوسطه اول و دوم که حدود ۹۵درصد از امتحانات به صورت غیرحضوری برگزار شد، اذعان کرد: در پایه های اول ابتدایی، پایه ۱۲ و دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش در اولویت بوده است و تمرکز در این بخش بوده و ۸۵ درصد دانش آموزان پایه اول با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس حضور پیدا کردند.

 

کد خبر 1025222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha