ایجاد ۹ هزار و ۵۵۹ طرح اشتغال زا برای مدجویان کمیته امداد فارس

جوادی حقیقی گفت: ۱۹ هزار و ۳۷۴ نفر مددجوی کمیته امداد فارس از آموزش‌های فنی و تخصصی در سال ۹۹ برخوردار شدند که موجب اشتغال ۱۱ هزار و ۴۷۰ نفر در ۹ هزار و ۵۵۹ طرح اشتغال زا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید اسماعیل جوادی حقیقی»، امروز (دوشنبه 20 بهمن) با اشاره به آمار شاغل شدن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در سال 99 به خبرنگاران گفت: طی 10 ماهه سال 99 تعداد 11 هزار و 470 نفر از این مددجویان شاغل شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس افزود: بهبود فضای کسب و کار،  توسعه همکاری فعالان کسب و کار و توسعه زنجیره های ارزش از اولویت های کمیته امداد استان است.

وی اضافه کرد: بخشی از فعالیت های اشتغال کمیته امداد نیز استفاده از ظرفیت موسسات مشاوره شغلی است و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی برای اشتغال پایدار مددجویان را مورد توجه قرار می دهد.

جوادی حقیقی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان کمیته امداد استان بیان کرد: در 10 ماه گذشته بر اساس استعدادسنجی و علاقه مددجویان 19 هزار و 374 مددجو از آموزش‌های فنی و تخصصی شامل آموزش‌های مقدماتی، مهارتی و توسعه و پایدارسازی برخوردار شده اند.

وی اعلام کرد: برخورداری از این دوره ها موجب اشتغال 11 هزار و 470 نفر در 9 هزار و 559 طرح اشتغال زا شده است.

کد خبر 1025225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha